Wat doet de klantenservice?
We helpen klanten met van alles en nog wat: van het opsturen van een gebruikersnaam tot informatie over rendementen, en van incasso’s tot jaarruimte. Alle nieuwe medewerkers krijgen een uitgebreide interne opleiding en worden zorgvuldig klaargestoomd om volledig in het team te kunnen meedraaien.
Wat de klantenservice zo leuk maakt is de ruimte die je krijgt om klanten echt verder te helpen. Het werk is heel divers en je komt altijd interessante cases tegen. Omdat het een jong team is, heerst er een gezellig informele sfeer. Al wordt er zeker óók hard gewerkt.
De pensioendesk (drie personen) geeft klanten (en niet-klanten) inzicht in de status van hun pensioen. Is er een pensioengat? Dan geven we aan hoe ze dat kunnen dichten. Hoe houden ze hun belastingdruk zo laag mogelijk? We vertellen hoe ze hun vermogen zo slim mogelijk indelen.
Hoe ziet het team eruit?
De meeste van onze klantenservicemedewerkers zijn nog bezig met hun studie. En dat is echt niet allemaal bedrijfskunde of rechten (al blijven die ook van harte welkom). Sommige werken 16 uur in de week (het minimum), sommige 32. En daar zijn we ook heel flexibel in. Tentamenweek? Scriptietijd? Zolang je die 16 uur haalt is het geen probleem.
We werken op de klantenservice met junior, medior en senior medewerkers. Daarnaast zijn er drie fantastische teamleiders en één manager. Er zijn genoeg mogelijkheden om snel door te groeien van junior naar medior en uiteindelijk senior. Je kunt dus snel meer verantwoordelijkheid krijgen en nieuwe dingen blijven leren.
"Werken op onze klantenservice is geen bijbaan, het is een springplank. Je leert hier niet alleen alles over financiën en klantgericht werken, maar je ontwikkelt jezelf razendsnel — professioneel én persoonlijk. In een jong team waar de energie bruist en we elke dag van waarde zijn voor onze klanten. Geen dag is hetzelfde en jij bent degene die het verschil maakt. Als je ergens wilt groeien, dan is het hier."
Bob - Head of Customer Care