Klantmanager Pensioen

Wat doe je als Klantmanager Pensioen?

Topservice aan onze klanten garanderen. Dat is voor jou geen punt, want jij bent zeer klantgericht en haalt alles uit de kast om adviseurs, werkgevers en deelnemers op de juiste momenten te verbazen. Je focus is klantenservice vanuit de verantwoordelijkheid voor een aantal klantreizen.

Wat betekent dat precies?

Jij bent de klantreisdirecteur, vanuit dit eigenaarschap werk je continu aan het verbeteren van de klantbeleving op jouw klantreizen. Door te denken in klantreizen in plaats van processen lever jij een 9+ service, of je die service nu via chat, telefoon of mail verzorgt. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van een aantal mutaties zoals bijvoorbeeld echtscheiding, pensioeningang en overlijden. Je levert proactief ideeën aan om onze dienstverlening te blijven verbeteren en onze klanten positief te verbazen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een succesvolle implementatie van een aantal projecten.

Kerntaken zijn onder andere:

  • Beheren en verbeteren van klantreizen
  • Trekker van projecten
  • Inwerken en begeleiden van de collega’s die jou ondersteunen bij de uitvoer van jouw klantreizen
  • Contact met onze klanten en andere pensioenuitvoerders

Wat past bij ons?

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Relevante werkervaring met de administratieve afhandeling van mutaties binnen de pensioenwereld
  • Ervaring met het leiden van projecten
  • Ervaring met het werken in klantreizen is een pré
  • In het bezit van diploma Wft Pensioen
  • Extreem klant- en servicegericht

 

Wat krijg je van ons?

  • Werken bij een uitdager: jonge mensen, informeel en een gezonde dosis ambitie
  • Vrijheid om jouw eigen oplossingen aan te dragen. Discussies voeren we op argumentatie, niet op hoe lang je al voor ons werkt
  • Verantwoordelijkheid over een aantal klantreizen en projecten
  • Gezellige borrels
  • Goede bereikbaarheid (vlakbij station Amsterdam Bijlmer Arena)

 

Waar wacht je nog op?

Solliciteer direct! Dan doorloop je deze stappen:

  • Stap 1: Upload je CV en motivatie
  • Stap 2: Gesprek met Jerry de Groot en een collega uit het team
  • Stap 3: Gesprek met twee collega’s van jouw team en het bestuur.
  • Stap 4: Contract ondertekenen en aan de slag!

Vragen?

Bel dan gerust met Bianca Walraven op 020 - 75 85 397 of e-mail naar personeel@brandnewday.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Wil je meer weten over hoe Brand New Day met jouw persoonsgegevens omgaat? Lees dan ons privacy statement.

Solliciteer op deze functie

Upload je C.V.

PDF, DOC, DOCX, JPG en PNG bestanden